tisdag 26 maj 2009

Studentfix,

Ursäkta bloggtorkan, men det har varit mycke nu ett tag, plus att jag inte funnit någon ro till att blogga :) men nu när jag ändå har lite tid till övers så varför inte?

Jävla varm dag det varit idag, men jag ska inte klaga! Skönt skönt.
Jag och kudden åkte in till kalmar och köpte mina studentkläder, blev nöjd :)
Allt känns så stressigt nu den sista veckan, imorgon ska jag till tandläkaren, torsdag är det nationellt prov i matte B som lär gå käpprätt åt helsike. Senare på kvällen är det mösspåtagning på pappa blå, fredag vet i fan :) blir väl minigolf & öl i goda vänners lag hoppas jag!

Grabbsen ska fixa valpen så den är redo för besiktningen på onsdag, sen måste vi städa den, koppla ljud, klä in den med björkris, ballonger och göra "plakatet" som är ett lakan. finfint! hähä.

Jaja, sen är det lelleveckan med. vet inte om jag kommer hinna med det, men de hoppas vi!
måste även in till pressbyrån och se & lära lite grann :)


Ska ut till Älsk nu som håller på nere i källarn med något, som vanligt. han vill säkert ha en pilsner :)
Ha det bra alla!

Pussokram, me loves karlspiral <3

1 kommentar:

  1. Lovar dig juwhie..
    Jag kommer komma tillbaka till ön dagen innan midsommar..
    Lova mig 4-ever.. att vi ska ses igen.. ses och festa och leva livet precis som vi alltid gjort...
    Jag är kvar på ön.. bara skalet av mig är här ...
    Har kvar boendet fram till agusti.. så jag kommer komma tillbaka igen..
    Kramar till bara dig..

    SvaraRadera